sreda, 26. september 2012

Veli Lošinj & Mali Lošinj

Veli Lošinj se mi iz kolesarskega vidika zdi zanimiv, predvsem zaradi Trboveljčanov, saj so tam postavili svoj trail center, ki se nahaja neposredno v parku zdravilišča.
Še predem sem se pa podal v njihov trail center, sem pičil na vrh, ki se imenuje Sv. Ivan,
...do katerega sem se povzpel po pešpoti, ki se nahaja tik pred zdraviliščem (seveda je sledilo nošenje kolesa, saj je zame po tisti vzpon nemogoč).
...
...Sv. Ivan
Spustil sem se pa po zanimivi kamniti, stopničasti singlci,
...katera me je pripeljala do drugega konca zdravilišča od koder sem se po ozkih ulicah zapodil v staro mestno jedro. No, ko sem se naužil streetanja, sem se podal v trail center, kjer sem naredil še par krogov.
...
Trail center se mi zdi zanimiva zapolnitev oz. oddahnitev od vsega tistega kamenja, pa tudi sence se ob vročih dnevih ni braniti....zanimivo je dejstvo, da če se slučajno polomiš, imaš v neposredni bližini tudi zdravilišče :-)

Mali Lošinj...če ti je izhodišče Čikat, se najprej podaš ob obali iz katere se hitro ponudi vzpon po kratki singlci, 

...ki te pripelje na drugo stran zaliva, od koder lahko nadaljuješ 
...do naslednjega do zaliva, ki ti ponudi novi vzpon, itd. 
...
...

Takšen je ves Mali Lošinj, kateri je posejan z raznoraznimi labirinti singlc, katere se v prihodnosti tudi splača raziskati.

Ni komentarjev: