nedelja, 15. avgust 2010

Učka (prvič)

Končno, ampak res končno mi je na nek način uspelo zvozit tole Učko, pa čeprav ni vse potekalo, kot sem si v samem štartu zamislil.

...teleport do Lovrana
...kjer se je začelo navijanje po asfaltni podlagi (v bistvu vse do vrha)
...vidi kdo v ozadju, tiste dve mali bunkici? ...tam se gre  :-)
...še vedno na asfaltni podlagi
...pribrcam do Poklona, si dopolnim zaloge vode
...in nadaljujem še zadnjih nekaj km v senčki, katera je resnično dobrodošla
...ekola, smo že na vrhu  :-)
...kjer mi prijazna uslužbenka razloži, kje vse lahko pičim dol. Čeprav sem na tabli temo Učka premlel najmanj 100x, so se mi njeni nasveti zdeli dobrodišli, pa tudi zemljevid mi je dala...pa pivo imajo tudi.

...še fotka
...dve
...preden se zapodim v dolino
...do sedla po rahlo divjem terenu
Na samem sedlu najprej zavijem levo (v smeri Lovrana), ampak nekaj mi ne da miru, se vrnem nazaj in pičim proti Mali Učki
...do vasi je bilo seveda prestro in razgibano
...v vasi Mala Učka, v bistvu tik pred vasjo, takoj za mostičkom, zavijem levo na makadam, se rahlo dvigujem in  se še sam ne vem kje odcepim desno ter veselo zabluzim (cca na višini 900 mnv). Dejstvo je, da se mi ni dalo rint nazaj v vas in nadaljevati tist famozni spust proti Medveji, tko, da sem se držal poti, katera se je na momente tudi konkretno zarastla :-)
...ampak razgled je bil ves čas fantastičen :-)
...končno pridem na (za moje pojme) normalno singlo
...kjer ugotovim, da ni gps signala
...po kateri nadaljujem s spustom vse do morja in dobrodošle osvežitve
...skratka, Učko bo potrebno še obiskati, da raziščem oz ugotovim, kje je tista singla, po katero sem na ta hrib dejansko prišel. Pa tudi track bo potrebno izpopolniti  :-)

Ni komentarjev: