ponedeljek, 21. september 2009

Tromeja '09

Vsake toliko časa je fajn it in se naužit zraka Karavank in obenem prečekirat, če stare single stojijo še vedno kjer so bile 2 leti nazaj.
Pa gremo: štart v Podkorenu, mimo Rateč, kjer se cesta odcepi in se začne klasinčno makadamsko navijanje...

...

...gremo po daljši varianti.Tu gremo naslednjič dol...

...makadamiraš lahko do samega vrha...
 

...vendar sem se odločil, da še teh par metrov, navijem po tepihu, finem dobrem starem avstrijskem tepihu ;-)

...ekola, smo že gor

...vidi kdo tisti hrib v ozadju nad mestecem Arnoldstein? ....enkrat, upam, da v tem življenju osvojim to zadevo

...gremo počasi dol, proti oblačni Sloveniji

...čez travnike, singlce in seveda čez kakšno oviro, kot je npr tale, oz. njih več:

...ostali del spusta je potekal po že znani singlci, ki te pripelje v vasico Rateče

...kilometrov mi je še manjkalo, zato sem se odločil, da navijem do bike parka. No, ko sem prispel do samega parka, me je pritegnila misel, da kaj bi pa bilo, če bi se enkrat spustil po teh lesenih zadevah...in tko že navijam proti vrhu....

...in seveda gasa v dolino. Škoda, ker ne obratuje žičnica, bi naredil še nekaj ponovitev.....

 ...see ya

Ni komentarjev: